The 30//10 Challenge
Graphic Design & Motion Design
Agency | MiNSK
Klant | Insight TV
Hoe maak je graphics voor een programma met 4K RED-beelden van basejumpers in de hoofdrol? Geef het beeld de ruimte die het verdient.
De graphics in dit programma hebben een duidelijke functie: Informatie overbrengen. Hierdoor is gekozen voor een duidelijk, stoer en strak lettertype en twee krachtige elementen. De // uit de programmatitel en het oranje rookspoor wat de basejumpers in het programma achterlaten tijdens de stunts. Waar nodig wordt de tekst ondersteund door een kader om het altijd makkelijk leesbaar te houden.
2D Naam- en locatietitels
De bergen rond Chamonix zijn het decor voor de serie, maar niet elke kijker weet precies welke berg waar ligt. Daarom hebben we hoogtedata en satellietbeelden gecombineerd tot een 3D kaart van de omgeving. Voor de volledige serie zijn 12 3D kaarten gemaakt.
De eerste aflevering van The 30//10 Challenge is gratis te bekijken op insight.tv
Klik hier om de volledige aflevering te zien.